Codelocks CL4520 smarta lås gör sin debut

Codelocks CL4520 smartlås kombinerar bekvämlighet, flexibilitet och ett kraftfullt instickslås med dubbelcylinder. Detta fräscha, nya lås är perfekt för byggnader och miljöer med hög trafik eller för upptagna fastighetsförvaltare som vill effektivisera sin verksamhet.

Med samma spak och knappsats som den populära CL4510 lås tar CL4520 säkerheten till nästa nivå. Det har ett instickslås i europrofil med säkerhetsfunktion för slut- och slutbleck. Detta mångsidiga lås kan ställas in med eller utan nyckelmanövrerad slutblecksfunktion så att fastighetsförvaltare kan begränsa eller tillåta åtkomst med kod. Med säkerhet i fokus för alla Codelocks produkter, oavsiktliga låsningar undviks med hjälp av ett invändigt handtag för att dra tillbaka slut- och fallreglaget samtidigt.

“The CL4520 is the next generation of lock – it is smart, convenient and effective. With the introduction of a mortice lock to the system, it delivers the option of even greater levels of security,” said Colin Campbell, Managing Director at Codelocks. “The lock is designed to support Building Managers by ensuring they have control at their fingertips via a smartphone and it has been engineered with safety in mind, to prevent accidental lock ins. It is a real asset to anyone seeking to manage a building efficiently and securely.”

CL4520 erbjuder en rad olika inpasseringsmetoder som kan styras och övervakas via en Bluetooth-kompatibel smartphone. Den trådlösa tekniken, som nås via K3 Connect App*, ger fastighetsförvaltare möjlighet att aktivera låset, generera koder för enkel åtkomst, utfärda smarta kort samt spåra och kontrollera inpassering med en fullständig verifieringskedja via en smartphone. Smart kontroll underlättas genom att utfärda Nätkoder; tidskänsliga koder som kan ge tillfällig åtkomst och som genereras och skickas via e-post eller SMS. NetCodes kan utfärdas för kortvarig engångsanvändning eller medellång till långvarig användning under tilldelade tidsluckor. Att använda tidskänsliga koder är ett säkrare sätt att bevilja åtkomst eftersom koden inte fungerar utanför den angivna tidsluckan.

CL4520 ger också möjlighet till nyckelfri inpassering på individuell basis genom att skapa en kod, skicka en inbjudan till en mobiltelefon eller tilldela en MIFARE® kompatibelt kort. Dessutom är det möjligt för fastighetsförvaltare att schemalägga upp till 10 kodfria tider per dag, när åtkomst krävs och tillåts för rengöring, underhåll, leveranser eller besökaråtkomst.

Codelocks CL4520 stöder upp till 350 användare fördelade på 100 användarkoder, 100 telefonklienter och 150 smartkort. Dess användargränssnitt ger fastighetsförvaltare fullständig kontroll från sin smartphone, oavsett om det gäller uppdatering av grundinställningar, skapande av flera individuella åtkomstperioder eller nedladdning av verifieringsdata.

Klicka här för att köpa CL4520 Smart instickslås

Codelocks Control + Convenience-logotyp och NetCode® är RSTWD_REGISTERADE varumärken som tillhör Codelocks Ltd., registered i Storbritannien, USA och andra länder och regioner.

19, Sep 2018

CL4520 Smart instickslås

Out of Stock

€457.50

• Used solely to carry out or facilitate the transmission of communications over a network; or
  • strictly necessary to provide an online service (e.g. our website or a service on our website) which you have requested.

Google Analytics

Zoho