Codelocks kultur ger prestigefyllda utmärkelser

Varumärkesvärden ger Codelocks två Guild of Architectural Ironmongers (GAI) Community Awards

Newbury, Storbritannien, 24 november 2022 - Guild of Architectural Ironmongers (GAI) tilldelade Codelocks två utmärkelser och en kortlista vid sitt första Community Awards-evenemang på London Oval. Firandet den 17 november såg Codelocks ta hem de första ledarskaps- och GAI Fellowship-utmärkelserna någonsin, samtidigt som de också var kortlistade för kundfokuspriset, ett erkännande av sina anställdas excellens och Codelocks grundläggande varumärkesvärden.

Guild of Architectural Ironmongers (GAI) är en ideell organisation som strävar efter att främja bästa praxis, teknik och utbildning inom hela den arkitektoniska järnmonteringssektorn. GAI har hittills varit värd för 42 Education Awards och 2022 introducerade Community Awards för att fira individer och företag inom sektorn.

Vid evenemanget säkrade Ros Bayliss, Codelocks marknadschef, priset för ledarskap, medan James Bowden, kundtjänstchef, var kortlistad i kategorin kundfokus. VD Colin Campbell tog hem utmärkelsen GAI Fellowship och sade följande om Codelocks prestationer,

"Jag är otroligt stolt över Ros och James. Ros är en fantastisk ledare och agerar alltid med integritet. Det är fantastiskt att se henne vinna detta prestigefyllda pris och få erkännande från en institution som GAI. Under de senaste åren har vi vunnit flera priser för våra produkter, så nu är det trevligt att få erkännande för våra fantastiska människor och vår kultur. Ros och James har varit en del av Codelocks-familjen i många år, de är uppskattade medlemmar i vårt team. Jag är otroligt ödmjuk inför att själv ha fått ett pris."

Detta är den andra utmärkelsen som den Newbury-baserade låstillverkaren har vunnit i år. I september hjälpte Codelocks kärnvärde innovation företaget att vinna Security Today's New Product of the Year-pris för sin KL1000 G3 NetCode®-lås. Företagets andra varumärkesvärden inkluderar en kundorienterad strategi, agerande med integritet och familjevärden. Varje månad hanterar företagets kundserviceavdelning över 2 000 kundkontakter, och under hela året erbjuder Codelocks utbildningsevenemang för att hjälpa låssmeder och fastighetsförvaltare över hela landet att höja sin kompetens.

Colin Campbell kommenterade ytterligare,

"På Codelocks är vi en familj av experter. Genom att sätta våra kunder först har vi skapat en miljö av kunniga, hjälpsamma, kundfokuserade medarbetare som går utöver det vanliga för att hjälpa människor med åtkomstkontroll. Det är givande för oss att få GAI:s första ledarskaps- och stipendieutmärkelser någonsin. Det är också givande varje gång jag hör från våra kunder om det stöd och den service som Codelocks gav dem. Ros och jag leder lysande team, deras kultur och vårt företags värderingar var avgörande för våra vinster."

För mer information om Codelocks prisbelönta lösningar för kultur- och åtkomstkontroll, besök vår Sidan Om oss

Visa + Ladda ner PDF

22, Nov 2022

• Used solely to carry out or facilitate the transmission of communications over a network; or
  • strictly necessary to provide an online service (e.g. our website or a service on our website) which you have requested.

Google Analytics

Zoho